Schoolfotograaf maakt portretfoto's

ingevoerd op 24-10-2016

Op maandag 31 oktober en dinsdag 1 november worden er portretfoto’s gemaakt, dit gebeurt volgens vast rooster. De precieze tijden hierbij zijn onbekend, maar de groepen 4A, 5, 6, 6/7, 7 en 8 zijn op maandag, de overige groepen op dinsdag.

Op woensdag 2 november halen de oudste kinderen de jongere kinderen binnen een gezin op. Een gezin met alle kinderen op school heeft op deze manier een gezinsfoto.

Op maandag en dinsdag is het echter ook mogelijk om na schooltijd met het gezin op de foto te gaan. Dit is dus alleen voor de gezinnen waarvan niet alle kinderen (nog) op de St. Barbaraschool zitten. Dit gebeurt in de speelzaal en vanwege de drukte verzoeken wij u rekening te houden met onderstaande verdeling.

maandag 31 oktober vanaf half 3

gezinnen met de achternaam eindigend op A t/m K

dinsdag 1 november vanaf half 3

gezinnen met de achternaam eindigend op L t/m Z

De groepsfoto’s worden tegen het einde van het schooljaar gemaakt.

schoolfotograaf schoolfotograaf