Vriendjes en vriendinnenmiddag, woensdag 17 april!

Kaboutervoetbal

Hallo alle 5, 6, 7 of 8 jarigen, meiden en jongens van  Tuitjenhorn e.o.,

Mini-pupillenvoetbal blijft populair, ook bij Hollandia T doen we er alles aan om het mini-pupillen voetbal te laten groeien.

Daarom organiseert Hollandia T, op woensdagmiddag 17 april a.s., van 16.45 tot +/- 18.00 uur een speciale vriendjes en vriendinnenmiddag!   Er zullen  leuke en leerzame voetbalactiviteiten georganiseerd worden.

Dus neem iemand mee van 5, 6 ,7,of 8 jaar om een uurtje te komen voetballen

Woensdagmiddag 17 april a.s., van 16.45 tot +/- 18.00. uur voetbalmiddag, Hollandia T! Sportpark “de Kuil”

Lijkt het je wat? schrijf je dan nu in! Voor alle kaboutervriendjes en vriendinnetjes. Stuur een mailtje naar: W.vanderschans@quicknet.nl (mailto:W.vanderschans@quicknet.nl)

Vermeld daarin je naam, leeftijd en het e-mail adres waarop je informatie wilt ontvangen.

vv Hollandia T hoopt je snel te zien.

schoolfootball schoolfootball