Pony Doe Dag bij Dapperstal in Sint Maartensbrug

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Wil je iets leuks doen in de Herfstvakantie?
Kom dan naar de Pony Doe Dag bij Dapperstal op maandag 21 oktober van 10.30 – 15.00 uur. Je mag dan de hele dag spelen op de ponyboerderij. We gaan pony rijden, de pony’s borstelen en de pony’s vertroetelen.
De Pony Doe Dag is voor kinderen van 6 – 12 jaar en kost € 12,50 p.p. De lunch is hierbij inbegrepen.

De Modder Dag op dinsdag 22 oktober, 10.30 – 14.30 is voor kinderen van 4 – 7 jaar. Dan mag je heerlijk spelen met water, zand, hooi en stro. Ook ponyrijden maakt onderdeel uit van deze dag.

Voor meer informatie en aanmelden kun je terecht op www.dapperstal.nl (http://www.dapperstal.nl)  of bellen met telefoonnummer 06 – 293 489 56. Je vindt Dapperstal aan de Ruigeweg 29 te Sint Maartensbrug.
Pony Borstelen bij de Dapperstal Pony Borstelen bij de Dapperstal
Pony rijden bij de Dapperstal op maandag 21 oktober in Sint Maartensbrug Pony rijden bij de Dapperstal op maandag 21 oktober in Sint Maartensbrug