Nieuws van Seven Eleven

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Nogmaals een berichtje voor alle leden: I.v.m. computerproblemen aan het eind van het seizoen, willen we graag nogmaals de emailadressen ontvangen. Zo kunnen we de nieuwsbrief weer gaan versturen. Ga er dus niet vanuit dat wij het nog wel weten! Stuur hem alsjeblieft opnieuw naar seveneleven@quicknet.nl. Heb je dit al gedaan? Super!

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.
Programma van de knutselclub:
- 8 november: afmaken van lampion
- 15 november: Sinterklaas versiering maken voor de entreeruimte van de Hoge Akker
- 22 november: Verder met de Sinterklaasversiering voor de Hoge Akker

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.
Programma van de avondclub:
- 1 november: tafeltennistoernooi
- 8 november: crea avond. Kosten: zijn bekend bij Rinus en wat jullie gaan maken weet hij ook.
- 15 november: Schaatsen Opgave voor: woensdag 13 november. Meld jij je later aan of op de avond zelf heb je kans dat je niet mee kan! Kosten: zijn bekend bij Rinus
- 22 november: culinaire avond. Cupcakes versieren!

Wil je meer informatie, of je opgeven voor de buitenactiviteit, dan kan je bellen naar Rinus; via
0226-393525 (na 18.30 uur) of mailen naar seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)

Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, aanmeldingen voor buitenactiviteiten via de mail seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl) Je kan hier (als je lid bent) ook je mailadres doorgeven als je onze nieuwsbrief wilt ontvangen. (Deze wordt dan 2 wekelijks verstuurd)

Ons adres: Hoge Akker, Dorpsstraat 35, Tuitjenhorn