Rode kruis bazaar in het Sint Jozefpark

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

In het Sint Jozefpark van Tuitjenhorn vindt op 2 en 3 november weer de jaarlijkse bazaar plaats ten behoeve van het Rode Kruis. Zoals altijd hebben de o.a. de bewoners van het Sint Jozefpark hun uiterste best gedaan en dat resulteert in mooie handwerkproducten, gebreide sokken, knuffels, schorten en dit allemaal voor schappelijke prijzen. De kans om alvast voordelig inkopen te doen voor dure decembermaand! Verder zijn natuurlijk weer de bekende spellen aanwezig zoals sjoelen, vlotbruggen.

En wat zouden we zijn zonder het Rad van Fortuin? Heel veel prijzen vinden hun weg naar nieuwe eigenaren. En ook weer aanwezig: de grote verloting.  Ook kunt u het de aankoopwaarde van de boodschappenmand raden, de naam van de pop raden en zijn er nog andere leuke bezigheden.

Dus komt allemaal deze gezellige middagen bezoeken. De opbrengst van deze dagen worden o.a. weer gebruikt om nieuwe handwerkmaterialen aan te schaffen.

Wees welkom op:
Zaterdag 2 november 2013 van 14.00  tot  16.30 uur.
Zondag 3 november 2013 van  14.00  tot  16.00 uur.
Rode kruis bazaar - In het Sint Jozefpark van Tuitjenhorn Rode kruis bazaar - In het Sint Jozefpark van Tuitjenhorn