Nieuws van Seven Eleven

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

*** NIEUW: we zijn ook te vinden op facebook! Like ons! En je blijft van alles op de hoogte.
Nogmaals een berichtje voor alle leden: I.v.m. Computerproblemen aan het eind van het seizoen, willen we graag nogmaals de emailadressen ontvangen. Zo kunnen we de nieuwsbrief weer gaan versturen. Ga er dus niet vanuit dat wij het nog wel weten! Stuur hem alsjeblieft opnieuw naar seveneleven@quicknet.nl. Heb je dit al gedaan? Super!

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.
Programma van de knutselclub:
22 november: Verder met de Sinterklaasversiering voor de Hoge Akker
29 november: Niet verschieten, misschien komen er zwarte pieten! Kosten voor leden: € 2.50 en voor niet leden € 3.- Geef je wel van te voren op bij Lydia, Jeanette of via seveneleven@quicknet.nl

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.
Programma van de avondclub:

15 november: Schaatsen Opgave voor: woensdag 13 november. € 4.- als je lid bent, en € 4.50 als je geen lid bent.
22 november: culinaire avond. Cupcakes versieren!
29 november: airtapo in sintstijl

Wil je meer informatie, of je opgeven voor de buitenactiviteit, dan kan je bellen naar Rinus; via
0226-393525 (na 18.30 uur) of mailen naar seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)

Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, aanmeldingen voor buitenactiviteiten via de mail seveneleven@quicknet.nl Je kan hier (als je lid bent) ook je mailadres doorgeven als je onze nieuwsbrief wilt ontvangen. (Deze wordt dan 2 wekelijks verstuurd)