Première schoolfilm

Weekbericht

Woensdag a.s. is de première van de one-minute-film die groep 8a gemaakt heeft.
Vanaf het begin van het schooljaar zijn we in de klas bezig geweest met scenario’s, scenes, props, shots, het filmen en monteren. Ook op 5 andere scholen is dit gebeurd en nu gaan we zien hoe leerlingen op deze 6 scholen over hun school denken.

De Barbaraleerlingen hebben film-onderdelen beschreven en gefilmd over de ronde kamer, ons schoolplein, de groepenpresentatie, het expressielokaal, de kanjertraining, het park, ons schoolgebouw en het werken in de kleuterbouw.

De première heeft een hoog gala-gehalte, waarop ook nog de schooloscars worden uitgereikt.
Op dinsdag 19 november is er een speciale avondvoorstelling voor de ouders van groep 8a en de daaropvolgende dag gaan we ons filmpje ook in de andere groepen laten zien. Binnenkort wordt het ook zichtbaar op onze website. Dan is het filmpje voor iedereen te zien.