Hulpouders gevraagd voor de groepen 1 en 2

Beste ouders van de groepen 1 en 2,

Er staan de komende periode een aantal uitstapjes en activiteiten op ons programma waar wij graag hulp bij willen hebben. Wij willen aan u vragen om de komende bezoeken aan de Dapperstal (http://www.dapperstal.nl) en het pietenhuis nog niet te vertellen aan uw kind.

Donderdag 21 november: opening thema: ga je met me mee?
Bezoek aan de dapperstal in Burgerbrug. Daar gaan we op zoek naar een geschikt paard voor Sinterklaas.
Wie wil er rijden naar de dapperstal. U kunt zich inschrijven in de klas van uw kind. Graag vermelden hoeveel kinderen u mee kunt nemen. Voorin mag een kind met een stoelverhoger.

Rooster bezoek aan de Dapperstal:
- 9.15 uur groep 1-2 b
-10.15 uur groep 1-2 a
- 13.15 uur groep 1-2 c
- 14.00 uur groep 1-2d

De kinderen moeten die dag warme kleren en laarzen aan.
Voor de ouders die willen rijden is dit het adres:
Dapperstal, Ruigeweg 29, Burgerbrug

Donderdag 28 november: Bezoek aan het pietenhuis in Egmond aan zee
Wie wil er rijden naar het pietenhuis. In de klas van uw kind kunt u zich inschrijven. Graag vermelden hoeveel kinderen er in de auto mee kunnen.

Rooster van het bezoek aan het pietenhuis:
- de groepen 1-2c en 1-2d gaan in de ochtend (tijden volgen nog)
- de groepen 1-2 a en 1-2 b gaan in de middag (tijden volgen nog)

Routebeschrijving volgt nog.

Woensdag 11 december: Kerstknutselochtend
Wie wil er helpen bij de kerstknutselochtend. U gaat met een klein groepje in 1 van de kleutergroepen een knutselactiviteit doen. De kinderen van de onderbouw (groep 1,2 en 3) gaan 3 workshops volgens. U gaat dus met 3 verschillende groepjes een activiteit doen.
U kunt zich opgeven bij de leerkracht van uw kind. Als u wilt helpen ontvangt u verdere informatie.

Met vriendelijke groet,
de leerkrachten van de groepen 1 en 2