Intocht Sinterklaas

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Op zaterdag 23 november zal Sinterklaas met zijn pieten een bezoek brengen aan Tuitjenhorn. Om 13.00 uur wordt de Sint verwacht op de hoek van het Noorderlicht – de Punter. Daar zal de Sint onthaald worden door vele kinderen, die onder begeleiding van muziek, de Sint en zijn pieten toezingen.

De rijtoer door het dorp gaat via Noorderlicht, de Punter, de Posten, Kuileweid, Watering, de Posten, ’t Skuitje, Zwanebloem, Rietkraag, Pastoors Meyndersstraat en de Dorpsstraat naar de Hoge Akker.

De muzikale noten worden verzorgd door fanfare Hildegardes. Bij het dorpshuis Ahoj wordt de Sint door wethouder Jos Beemsterboer welkom geheten. Hierna gaat het feest van Sinterklaas verder voor de jongens en meisjes t/m groep 4 in dorpshuis Ahoj.

De kinderen uit de groepen 5, 6, 7 en 8 kunnen om ongeveer 14.00 uur in café De Ruif een film kijken. Deze film gaat over een meester, die iedereen wel zou willen hebben.

Woont u op de route? Hang dan uw vlag buiten! Wilt u zo vriendelijk zijn om de weg autovrij te maken voor de Sint?
Alvast bedankt!
Sinterklaasintocht in Tuitjenhorn, zaterdag 23 november om 13.00 uur Sinterklaasintocht in Tuitjenhorn, zaterdag 23 november om 13.00 uur