Nieuws van de vormselwerkgroep

Weekbericht

Vorige week heeft iedereen van groep 8 een brief ontvangen met daarin de vooraankondiging van het Vormsel Dit jaar gaat juf Mariosé Huits weer samen met de kinderen aan het vormselproject ‘In Vuur en Vlam’ werken. Dit wordt gedaan vanaf januari t/m maart/april, elke maandagmiddag van 14.00 – 15.30 uur. De eerste ouderavond zullen we met elkaar praten over het vormen, de inhoud en werkwijze van het project en de praktische zaken rondom de Vormselviering. Dit vindt plaats op maandag 13 januari a.s. om 19.30 uur op de St. Barbaraschool. Op deze datum zal ook de definitieve datum van de vormselviering bekend worden gemaakt. De bijdrage voor het vormsel is € 20,00 per kind. Als u uw zoon of dochter wilt laten vormen, ontvangen wij uw aanmelding graag uiterlijk vrijdag 13 december 2013.

Namens de vormselwerkgroep
Sandra Kaandorp: tomass@quicknet.nl (mailto:tomass@quicknet.nl)
Annaly Buter: annaly.buter@quicknet.nl (mailto:annaly.buter@quicknet.nl)