Kerstperiode

Weekbericht

Beste ouders.
Hieronder kunt u de informatie lezen betreffende de komende kerstperiode.

1.Op woensdag 11 december is onze jaarlijkse kerstknutselochtend. De groepen 1 tot en met 3 worden gemengd en de groepen 4 tot en met 8 worden gemengd en zij zullen middels een circuit diverse “workshops” bezoeken. Indien er hulpouders nodig zijn, wordt u door de eigen leerkracht benaderd om te helpen op deze ochtend. Denkt u voor groep 4 t/m 8 aan de spullen voor het kerststukje maken? In een plastic tas: oase, takken, versierspullen, evt. tang voorzien van naam.

2. Evenals vorig jaar is er een viering in de naastgelegen kerk. Deze viering vindt plaats op woensdag 18 december. De viering start om 16.30 en de deuren van de kerk zijn open vanaf 16.15 uur. We vragen u om uw kind zelf te brengen naar de kerk en uw kind te laten plaatsnemen bij zijn eigen juf/groep. Tijdens de viering bent u als ouder van harte welkom echter vol is vol!

3. Na de kerkviering gaan de kinderen met hun eigen leerkracht naar de klas terug en genieten daar van een koud kerstbuffet. Het buffet is afgelopen om 18.30 uur. Vanaf 18.30 uur kunt u uw kind ophalen uit de groep. Na afloop kunt u de kerststukjes en het bestek e.d. weer mee naar huis nemen. Wij vragen u om niet eerder te wachten op de gang/galerij dan 18.30 uur zodat we ons kerstbuffet in alle rust kunnen nuttigen. Graag hiervoor uw begrip. Alvast bedankt voor uw medewerking!

4. We vragen alle kinderen om op woensdagochtend 18 december het volgende mee te nemen voor het buffet (voorzien van naam en in een tas):
- een bord
- een beker
- bestek
- het afgesproken (met de leerkracht samen) eten voor het buffet
De kinderen zullen samen met de leerkracht overleggen wat er gemaakt wordt en ook het aantal hapjes. De leerkrachten van de onderbouw zullen dit middels een briefje aan u doorgeven. Voor vragen kunt u natuurlijk altijd bij de leerkracht van uw kind terecht.

We wensen iedereen alvast een mooi en sfeervol samenzijn!
Met vriendelijke groeten, team Sint Barbaraschool.