Nieuws van Seven Eleven

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Bij deze willen we iedereen die een bijdrage heeft gegeven tijdens de lege flessenactie hiervoor nogmaals bedanken!

Wil je heel graag een activiteit doen bij Seven Eleven? Geef dit dan door bij Rinus als het voor de avondclub is. Wil je graag wat knutselen? Geef het dan door bij Lydia of Jeanette van de knutselclub en wij begeleiden je met de voorbereidingen en de uitvoering!

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.
Programma van de knutselclub:
10 januari: Pinguïn
17 januari: Sneeuwpop van een sok!
24 januari: IJsster van wc-rolletjes
31 januari: Vogelsnoeppop (eten voor de vogels! Kosten € 2.50 voor leden en € 3.- voor niet leden)

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.
Programma van de avondclub:
10 januari: Darttoernooi
17 januari: Strandwandeling Opgave vooraf via facebookpagina uiterlijk 15 januari. Kosten € 0.50 voor leden en € 1.-
voor niet leden.
24 januari: Zwemmen Kosten: 5.- voor leden en € 5.50 voor niet leden. Opgave vooraf via de facebookpagina uiterlijk 22 januari.

31 januari: Airtapo
8 februari: LAN Party. Een hele dag gamen tegen anderen! Meld je hiervoor aan bij Rinus. De kosten zijn € 10.- voor leden, € 12.50 voor niet leden, dit is inclusief middag en avond eten. Een computer lenen kost € 5.- Waar moet je computer aan voldoen? Hij moet virusvrij zijn, een netwerkkaart hebben en draaien onder Windows XP. Tijd: 10.00 tot 22.30 uur.

Wil je meer informatie, dan kan je bellen naar Rinus; via 0226-393525 (na 18.30 uur) of mailen naar seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)
Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, via de mail seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl) of via facebook!

Ons adres: Hoge Akker, Dorpsstraat 35, Tuitjenhorn
Email: seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)