Nieuws van Seven Eleven

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.
Programma van de knutselclub:
- 24 januari: IJsster maken van wc rollen
- 31 januari: Vogelsnoeppop (eten voor de vogels! Kosten € 2.50 voor leden en € 3.- voor niet leden)
- 7 februari: Vogelsnoeppop afmaken of strijkkralen.
- 14 februari: Valentijnsvlinder maken

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.
Programma van de avondclub:
- 24 januari: Zwemmen Kosten: 5.- voor leden en € 5.50 voor niet leden. Opgave vooraf via de facebookpagina uiterlijk 22 januari
- 31 januari: Airtapo (Allerlei spelletjes)
- 7 februari: gesloten ivm LAN Party
- 8 februari: LAN Party. Een hele dag gamen tegen anderen! Meld je hiervoor aan bij Rinus. De kosten zijn € 10.- voor leden, € 12.50 voor niet leden, dit is inclusief middag- en avondeten. Een computer lenen kost € 5.-Waar moet je computer aan voldoen? Hij moet virusvrij zijn, een netwerkkaart hebben en draaien onder Windows XP. Tijd: 10.00 tot 22.30 uur.
- 14 februari: Biljart toernooi
- 21 februari: Airtapo

Wil je meer informatie, dan kan je bellen naar Rinus; via 0226-393525 (na 18.30 uur) of mailen naar seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)

Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, via de mail seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl) of via facebook!

Ons adres: Hoge Akker, Dorpsstraat 35, Tuitjenhorn
Email: seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)