Volleybaltoernooi

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Volleybalvereniging “de Boemel” zal ook dit jaar weer een scholenvolleybaltoernooi organiseren. Net als voorgaande jaren rekenen we weer op een succesvol evenement.

Voorafgaand aan het toernooi worden tijdens de reguliere gymlessen aan iedere groep twee volleybaltrainingen gegeven om de kinderen het spel te laten ervaren.
De kinderen zijn tevens van harte uitgenodigd om, vrijblijvend en zonder kosten, drie volleybaltrainingen mee te doen tijdens de reguliere trainingsavonden. Deze vinden plaats iedere dinsdag van 17.15 tot 18.30 in de Harenkarspelhal.

Het toernooi wordt gehouden in de voorjaarsvakantie op Woensdag 26 februari 2014 in Sporthal Harenkarspel te Tuitjenhorn tussen 10.00 uur en 16.30 uur.
Per leeftijdscategorie zal het toernooi ongeveer 2 a 2,5 uur duren.

Er zal worden gespeeld in de vorm van circulatievolleybal op aangepast niveau afhankelijk van de leeftijden. Een team bestaat uit 4 spelers (eventueel 6) om de kinderen zoveel mogelijk te laten spelen. Tevens heeft ieder team een ouder als coach nodig.

Het programma zal worden samengesteld (afhankelijk van het aantal teams) en zal tijdig worden toegestuurd aan de coach.

Om de organisatie zo soepel mogelijk te laten verlopen vragen wij jullie om de opgave van de teams zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. (s.v.p. voor vrijdag 14 februari 2014), via de mail aan: margreet_alfred@quicknet.nl (mailto:margreet_alfred@quicknet.nl)
Bij opgave volgende gegevens invullen:
Naam spelers 1,2,3,4,5 en 6
Groep: