Nieuws van Seven Eleven

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

De Lan Party staat vast gesteld op zaterdag 12 april! Geef je op voor een hele dag gamen tegen anderen voor woensdag 9 april ! Meld je hiervoor aan via Facebook. De kosten zijn € 10.- voor leden, € 12.50 voor niet leden, dit is inclusief middag en avond eten. Een computer lenen kost € 5.-Waar moet je computer aan voldoen? Hij moet virusvrij zijn,een netwerkkaart hebben en draaien onder Windows XP. Tijd: 10.00 tot 22.30 uur.

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.
Programma van de knutselclub:
7 maart: spaarpot maken
14 maart: spaarpot afmaken
21 maart: spaarpot afmaken of strijkkralen
28 maart: windgong maken (heeft u bierdopjes/frisdrankdopjes voor ons?)

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.
Programma van de avondclub:
7 maart: WII toernooi
14 maart: Midgetgolf (onder voorbehoud, houdt facebook in de gaten!)
21 maart Crea avond
28 maart: Lasergame (opgave voor woensdag 26 maart via facebook, kosten voor leden € 12.50 voor niet leden €
13.-) Alleen met opgave ben je verzekerd van de mogelijkheid dat je mee kan!

Wil je meer informatie, dan kan je bellen naar Rinus; via 0226-393525 (na 18.30 uur) of mailen naar seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)

Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, via de mail seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl) of via facebook!

Ons adres: Hoge Akker, Dorpsstraat 35, Tuitjenhorn
Email: seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)