Schoolhandbaltournooi

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

De eerste dag van de vakantie gingen de meiden: Steffie Boon, Meike Kruijer, Cris Klijbroek, Britt Veltum, Lorin Hof, Lynn Dekker, Fleur Feddema, Ruby Veltum en Maud van Schagen al heel vroeg hun bed uit. We hadden een schoolhandbal toernooi in Schagen. De eerste wedstrijd speelden we om 9:00 uur tegen een aantal bekenden meiden van schagen. Helaas die wedstrijd verloren we met 4-1. Daarna moesten we nog 3 wedstrijden spelen en die wonnen we met: 7-0 / 6-2/ 9-0.

Dus we werden tweede van de poule en gingen door naar de winnaars poule. Weer een druk programma in de middag 5 wedstrijden moesten we spelen. De eerste gelijk alweer tegen het team van Schagen waar we s`morgens van hadden verloren. Maar nu waren we heel goed warm gedraaid en pakten wij de winst. Het ging super goed en de meiden hebben er heel hard voor gewerkt. Ook onze Keeper Cris stond weer geweldig te keepen. We hebben alle 5 wedstrijden gewonnen.

Dus het eindresultaat van de St Barbara school: Kampioen!! We gingen met een beker naar huis en èèn hele grote wisselbeker. En we zijn weer een ronde verder in het school handbal. Ouders bedankt voor het aanmoedigen van onze kinderen Toppie.

Groetjes van een hele trotse coach.