Geef u op voor de activiteitencommissie!

Weekbericht

Op de Sint Barbaraschool hebben we een activiteitencommissie. Deze bestaat uit 5 leerkrachten en 4 ouders. Ieder jaar organiseert deze commissie een activiteit voor de hele school die geld oplevert. De opbrengst van zo’n activiteit wordt dan verdeeld tussen een goed doel en de school. De school kan dan iets aanschaffen waar normaal gesproken niet zomaar geld voor is en wat een meerwaarde heeft voor de kinderen. Zo hebben wij twee jaar geleden geld gekregen voor een nieuwe geluid/licht installatie op het podium. Afgelopen jaar hebben we geld opgehaald voor Simavi en haar drinkwatervoorzieningen in arme landen (dit was de actie “wandelen voor water”).

Nu zijn twee waardevolle (ouder)leden gestopt met de activiteitencommissie. Dit waren Annemarie Lautenschutz en Sylvia Mooij. Wij zijn deze twee kanjers van ouders erg dankbaar voor hun jarenlange inzet.

Dit betekent dat we op zoek zijn naar twee nieuwe ouders die tijd en zin hebben om hierin te stappen.

We komen een aantal keren bij elkaar om te vergaderen en we organiseren dan samen met ouders en leerkrachten een activiteit voor dit schooljaar. We zijn al met de overgebleven groep bij elkaar gekomen dus er kan rustig ingestroomd worden door nieuwe leden…..

Mocht u het leuk vinden om hierin te stappen meld u zich dan aan bij Joost van den Berg of stuur een mailtje naar joost.vandenberg@sintbarbaraschool.nl (mailto:joost.vandenberg@sintbarbaraschool.nl) U komt dan in een gezellige enthousiaste groep terecht!