Huiswerkmarkt

Weekbericht

Enkele jarengeleden zijn de leerkrachten van groep 8 begonnen met deze nieuwe vorm van
voorbereiding op het Voortgezet Onderwijs. De leerlingen van de groepen 8 hebben de afgelopen periode een aantal huiswerkopdrachten moeten plannen en uitvoeren. Vaak hele creatieve opdrachten, zoals het maken van een presentatie over je eigen leven tot nu toe. Ons nieuwe gebouw helpt door het openzetten van de flexibele wanden in deze groepen, waardoor het één grote expositieruimte wordt, waar de leerlingen uitleg geven over al hun producten aan ouders en grootouders. Ook hebben de kinderen voor hun gasten een complete catering klaarstaan in de centrale hal. Al enkele jaren een bruisende en druk bezochte gebeurtenis.