Nieuws van Seven Eleven

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

De Lan Party staat vast gesteld op zaterdag 12 april! Geef je op voor een hele dag gamen tegen anderen voor woensdag 9 april ! Meld je hiervoor aan via Facebook. De kosten zijn € 10.- voor leden, € 12.50 voor niet leden, dit is inclusief middag en avond eten. Een computer lenen kost € 5.-Waar moet je computer aan voldoen? Hij moet virusvrij zijn,een netwerkkaart hebben en draaien onder Windows XP. Tijd: 10.00 tot 22.30 uur.

Het programma van de knutselclub is enigszins aangepast. Omdat er een studiedag tussendoor is geweest hebben we het programma iets verschoven. Zo werd er gevraagd om bierdopjes/ frisdrankdopjes voor een windgong. Deze activiteit komt dit seizoen te vervallen, maar voor volgend jaar wel weer geplaatst op het programma. Sparen mag dus nog steeds!

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.
Programma van de knutselclub:
21 maart: verder met de spaarpot
28 maart: spaarpot afmaken
4 april: Kippen op stok...
11 april: Paasmandje van een washand
18 april: gesloten i.v.m. goede vrijdag
25 april: gesloten i.v.m. activiteiten rond Koningsdag
9 mei: afsluiting van het seizoen!

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.
Programma van de avondclub:
21 maart Crea avond
28 maart: Lasergame (opgave voor woensdag 26 maart via Facebook, kosten voor leden € 12.50 voor niet leden € 13.-) Alleen met opgave ben je verzekerd van de mogelijkheid dat je mee kan!
5 april: bingo/idioten spellen avond
11 april: gesloten i.v.m. voorbereidingen LAN Party
Zaterdag 12 april: LAN PARTY
18 april: gesloten i.v.m. goede vrijdag
25 april: gesloten i.v.m. activiteiten rond Koningsdag

Wil je meer informatie, dan kan je bellen naar Rinus; via 0226-393525 (na 18.30 uur) of mailen naar seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)

Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, via de mail Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, via de mail seveneleven@quicknet.nl of via facebook!

Ons adres: Hoge Akker, Dorpsstraat 35, Tuitjenhorn
Email: seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)