Zaterdag 12 april Palmpasenviering 19.00 in de kerk

Weekbericht

Zaterdag 12 april is er een Palmpasenviering in de kerk die wordt verzorgd door groep 5 en de zang is natuurlijk van het Jeugdkoor. In deze viering aan het begin van de Goede Week, worden palmtakjes uitgedeeld, horen we het verhaal van de intocht in Jeruzalem en versieren we een Palmpasenstok.
Sommige van jullie hebben tijdens de vorige viering iets lekkers meegekregen met de vraag of je tijdens de vastentijd daar vanaf zou kunnen blijven.
Wij zijn heel benieuwd of dat gelukt is dus neem de spek mee naar de viering.
Alle kinderen mogen ook iets lekkers meenemen zoals fruit, snoepjes, chocolaatjes, theezakjes enz. zodat we met z’n allen de Palmpasenstok mooi kunnen versieren. Deze mooie Palmpasenstok krijgt dan een plaatsje in het bejaardenhuis. Daar kunnen dan alle bewoners van genieten.
Tijdens deze viering zal duidelijk worden wat het feest van Palmpasen precies is en waarom de Palmpasenstok er zo mooi versierd uitziet.
Kinderen die zelf thuis een Palmpasenstok willen maken, mogen die natuurlijk meenemen naar de viering. Wordt de gezamenlijke Palmpasenstok net zo mooi als die van jullie?
Wij hopen jullie allemaal, misschien wel met je Palmpasenstok te ontmoeten op 12 april.
Groeten van de groep gezinsvieringen.