Informatie over het schoolvoetbaltoernooi

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Hierbij informatie over het schoolvoetbaltoernooi 2014 district west regio Schagen voor hebben opgegeven. Er doen 4 teams mee van de Sint Barbaraschool
Dit jaar wordt het toernooi gespeeld op de velden van vv Hollandia T te Tuitjenhorn (mits tegenbericht).

- Poulewedstrijden op Maandag 28 april a.s.
- Finalewedstrijden op Dinsdag 29 april a.s.
- Uitwijk dag op Woensdag 30 april a.s.

(mocht het mogelijk zijn dan wordt alles op 1 dag gehouden)
(bij afgelasting zal het nog te spelen deel van het programma na de volgende datum opschuiven)

Dit jaar zullen de jongens en de meisjes poule wedstrijden op dezelfde dag worden gespeeld. De finale dag wordt dan op de dinsdag gespeeld zoals programma. Dit bij een gunstig aantal deelnemers. Bij een ongunstig aantal deelnemers spelen de jongens op maandag, de meisjes op dinsdag en de finale dag op woensdag. Het uiteindelijke speelschema zal zo snel mogelijk bekend worden gemaakt en worden doorgegeven in de Digiduif nieuwsbrief.

Iedere speler/speelster moet leerling zijn van de school waarvoor het zevental (meisjes) of elftal (jongens) uitkomt. Alleen de opgegeven spelers/speelsters mogen spelen.
We willen jullie wel weer attent maken dat de leerlingen in de gaten gehouden moeten worden, dat er niets vernield wordt. (voor vernielingen gaat de rekening naar de dader of anders naar het deelnemende team)

Shirt/broekjes van de Sint Barbaraschool worden in week 17 uitgedeeld aan de leiders van het team.
Voor verdere vragen: lotveldhoen@hotmail.com (mailto:lotveldhoen@hotmail.com)

Opgegeven teams schoolvoetbaltoernooi Opgegeven teams schoolvoetbaltoernooi