Sportdag groepen 6/7/8

Weekbericht

Donderdag 15 mei zal de sportdag plaatsvinden voor de kinderen uit de groepen 6, 7 en 8. Dit evenement wordt jaarlijks samen met de Sint Jan uit Waarland georganiseerd. Het evenement zal plaatsvinden op de atletiekbaan van NOVA en begint om 9 uur. Alle kinderen zorgen ervoor dat ze er om deze tijd zijn.

De kinderen uit Waarland lunchen deze dag bij gastgezinnen. Iedereen krijgt a.s. woensdag een programmaboekje mee. Hierin staat wie bij wie eet en hoe het verloop van de dag is. De hulpouders krijgen dan ook een brief. Hierin staat voor de hulpouders beschreven waar je wordt ingezet, wat er van je wordt verwacht en hoe laat je aanwezig moet zijn.

Heeft u nog vragen dan kunt u terecht bij meester Joost uit groep 7. Wij hopen op mooi weer en een hele gezellige dag.
De sportdagcommissie