Doet uw kind(eren) ook mee met ‘Superster’ op zaterdag 14 juni?

Buitenschools keuzes voor kinderen

Op zaterdag 14 juni 2014 gaan we strijden voor de titel: SUPERSTER !!
De middag, die gehouden wordt op het atletiekterrein van Nova, zal bestaan uit het spelen van diverse spellen waaronder snelheidsspelletjes, behendigheidsspelletjes en technische spelletjes. Alle kinderen worden ingedeeld in groepjes van hun eigen leeftijd en gaan, onder begeleiding, alle spellen af. Iedereen heeft evenveel kans om de superster te worden. De middag start om 13.00 uur en zal tot ongeveer 16.00 uur duren.
U kunt uw kind(eren) opgeven tot uiterlijk zondag 18 mei!!
Twijfel niet maar geef ze op, samen met klasgenootjes, buurjongens en meiden. Het wordt superleuk!!
Hoe kan je je opgeven
Schrijf op een envelop de naam van uw kind(eren), de leeftijd van uw kind(eren) en in welke groep uw kind(eren) zit(ten). De envelop, voorzien van het geld per kind, dient u in te leveren in de brievenbus bij Monique Karsten, Watering 5. De kosten voor deelname bedragen € 3,00 per kind. De activiteit zal alleen doorgaan als het weer het toelaat.

Zegt het voort, zegt het voort.

Tot ziens, tot 14 juni!

Anita Masteling (moeder van Joyce, Sven en Femke Masteling)
Monique Karsten (moeder van Floor, Joep en Pim Groenland)