Gymmen voor groep 1

Weekbericht

Door de volle groepen 1-2 was het nodig een oplossing te zoeken, die verlichting voor kinderen en leerkrachten mogelijk maakte. Door de gekozen oplossing kunnen, juist de kinderen van groep 1 weer extra aandacht krijgen van hun juf. De verlichting is door kinderen en leerkrachten gevoeld in de afgelopen week. Er was letterlijk en figuurlijk meer ruimte voor de jongste kleuters en ook de oudste kleuters kregen extra aandacht.

In de afgelopen week zijn er echter ook ouders geweest die ons hebben verteld, hoe jammer het is dat de gym voor de groepen 1 is komen te vervallen. Wij zijn blij dat u met ons meedenkt en dat u uw zorgen met ons deelt.

De woensdagochtend is de vaste kleuter gym ochtend. De beide speelzalen zijn daar voor gereserveerd. De groepen 2 maken van deze ochtend gebruik.
Voor de groepen was zo wie zo ingepland dat er, net als in voorgaande jaren in het voorjaar en zomer buiten gymcircuits zouden worden opgesteld op het plein en in het park. Deze zullen nu vooral gericht zijn op de motorische ontwikkeling van de jongste kinderen.

Wij hopen u zo voldoende te hebben toegelicht wat wij voor ogen hebben. Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u terecht bij adjunct-directeur Mariosé Huits.