De Superster gaat door maar er kunnen nog meer kinderen meedoen!!

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Dus zit uw kind in groep 3 t/m 8, reageer dan gewoon en geef hen samen met vriendjes, buurjongens/meiden op voor deze leuke middag! Wij hopen dat dit de start kan zijn van een actieve jeugdvereniging die meerdere dingen kan gaan organiseren voor onze schooljeugd. U kunt uw kind(eren) opgeven tot uiterlijk zondag 1 juni!!Het wordt superleuk!!
Hoe kan je je opgeven Schrijf op een envelop de naam van uw kind(eren), de leeftijd van uw kind(eren) en in welke groep uw kind(eren) zit(ten). De envelop, voorzien van het geld per kind, dient u in te leveren in de brievenbus bij Monique Karsten, Watering 5. De kosten voor deelname bedragen € 3,00
per kind. De activiteit zal alleen doorgaan als het weer het toelaat. Zegt het voort, zegt het voort.

Tot ziens, tot 14 juni!

Anita Masteling (moeder van Joyce, Sven en Femke Masteling)
Monique Karsten (moeder van Floor, Joep en Pim Groenland)