Invulling vacatures komend schooljaar

Weekbericht

Afgelopen weken heeft de sollicitatiecommissie, -teamleden en vertegenwoordiging van de medezeggenschapsraad-, een aantal gespreksrondes gehouden. Dat heeft geleid tot benoemingen in alle vacatures die vorige week nog in het schema open stonden.

Voor de groepen die dat betreft betekent dat het volgende:
Groep 1-2 C: op de dinsdag en woensdag: Juf Jolanka de Boer
Groep 3B: op de donderdag en vrijdagochtend: Juf Jolanka de Boer

Op de maandag in groep 7, de donderdag in groep 6 en de vrijdag in groep 8A: Juf Renske Coehoorn
In de begeleiding van de rugzakleerlingen op dinsdag, woensdag en donderdag: Juf Brenda Dokter.
Eerder was al bekend: Juf Ineke Delis op ma t/m do in groep 4A en juf Kirsti Rozendaal op woensdag in groep 8B en donderdag en vrijdag in groep 5.

Wij zijn uitermate tevreden over al deze nieuwe benoemingen. We gaan ons best doen om deze nieuwe gezichten zo goed mogelijk te laten wennen aan onze school. Zij geven zelf in ieder geval allemaal aan dat ze daar heel veel zin in hebben! In de bijlage stellen alle nieuwe gezichten zich kort aan u voor.