Kennismaken, maandag en dinsdag 1 en 2 september

Weekbericht

Hieronder ziet u een overzicht van data waarop de leerkrachten met u willen kennismaken. In het verleden merkten we dat nog niet alle ouders deze avond bezochten. We verwachten u allen dan te ontmoeten, immers…:

• Wij werken als leerkrachten een heel jaar met uw kind, u vertrouwt hen aan ons toe, samen maken we ‘kennis’…
• Het is van belang dat u goed op de hoogte bent van het reilen, zeilen in de klas; over dagelijkse gewoontes, maar ook over communicatie en de wijze van leren binnen de diverse schoolvakken.
• Het is van belang dat wij als leerkrachten goed weten wie ú bent en willen met u een goed contact hebben.
• Zoals vorig jaar meermaals gemeld is communicatie een belangrijk speerpunt in onze school. Dit is één van de momenten waarop we dit met elkaar kunnen waarmaken. De wijze van samenwerken als driehoek ouders-kind-school/leerkracht zal, vanuit de Kanjertraining gezien, zal een belangrijk deel van dit uur uitmaken.

Alle groepen beginnen om 19.30 uur en rond half negen zal er ongeveer afgerond worden.

Wij kennen de wens van ouders met meerdere kinderen in meerdere groepen, om overál even kennis te maken. Een schema waarin alle groepen op andere dagen en tijden staan, lijkt dit op te lossen. Echter, wij merken dat daar weer zo veel haken en ogen aan zitten, dat dit niet haalbaar is. Wij hopen dat u zich kunt opsplitsen en indien het meer dan 2 kinderen betreft, dat u op een andere wijze en moment even kennis maakt met de leerkracht en het reilen en zeilen in de klas. Meldt u zich gerust! Het deel over de driehoek ouders-kind-school en Kanjertraining is in ieder geval alle groepen ongeveer gelijk.

Maandag 1 september: Groepen 1-2B, 3A, 4A, 4-5, 5, 6A, 7A, 8A en 8B

Dinsdag 2 september: Groepen 1-2A, 1-2C, 1-2D, 3B en 6-7