Nieuws van seven eleven

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Om alles zo snel mogelijk op orde te krijgen willen we dan ook gelijk starten met de verlenging van het lidmaatschap. Deze kosten zijn: € 2.50. Heb je nog geen lidmaatschap, maar wil je die wel? Dan betaal je 1 keer € 4.-. Als je lid bent betaal je bij de activiteiten € 0.50 i.p.v. € 1.- die we rekenen bij een niet-lid, tenzij anders vermeld staat.

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.
Programma van de knutselclub:
3 oktober: Walvis maken van een bordje
10 oktober: Papierstapeling
17 oktober: Herfstvakantie. Geen knutselclub
Heb je altijd al eens een activiteit willen doen, maar twijfel je over de uitvoering en zitten er weinig kosten aan verbonden? Kom dat dan 26 september tijdens de activiteiten bedenkavond vertellen en wie weet komt jou activiteit op het programma en krijg je ondersteuning waar nodig om dit tot uitvoering te brengen!

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.
Programma van de avondclub:
3 oktober: Zuivelshake
10 oktober: nog niet bekend
17 oktober: Herfstvakantie
Voor de komende activiteiten hoef je je nog niet op te geven, maar wil je meer informatie, dan kan je bellen naar Rinus; via 0226-393525 (na 18.30 uur)of mailen naar seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)

Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, aanmeldingen voor buitenactiviteiten via de mail seveneleven@quicknet.nl Je kan hier ook je mailadres doorgeven als je graag het programma toegestuurd wilt hebben.
Ons adres: Hoge Akker, Dorpsstraat 35, Tuitjenhorn Email: seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)