Samen lekker muziek maken en zingen!!

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

De groepen 4 & 5 van de diverse basisscholen in Harenkarspel zijn de afgelopen weken getrakteerd op een promotieles voor de cursus Muziek aan de Basis gegeven door Reneé Koper. Deze cursus wordt gegeven in het Dorpshuis Warmenhuizen, Dorpshuis Waarland en in de Hoge Akker Tuitjenhorn.

Tijdens de cursus wordt je wegwijs gemaakt in de muziek, leer je diverse muziekinstrumenten bespelen, ritme gevoel en samenzang. Lekker ontspannen muziek maken samen met je leeftijdgenootjes. De lessen worden gegeven op woensdagmiddag en zijn inmiddels begonnen. Tijdens de schoolvakanties heb je lekker vrij. Na 30 lessen van 45 minuten kan je rond de meivakantie, je talent showen aan je familie, vrienden en kennissen tijdens een spetterend afsluitend optreden.

De lessen in Dorpshuis Waarland beginnen om 13.00 uur.
De lessen in Dorpshuis Warmenhuizen beginnen om 15.00 uur.
De lessen in de Hoge Akker, Tuitjenhorn,beginnen om 17.00 uur.

Hebben wij je enthousiast gemaakt om je muzikale talenten dit jaar ook verder te ontwikkelen, meld je dan aan op onze website www.muziekschoolharenkarspel.nl (http://www.muziekschoolharenkarspel.nl), of bezoek in oktober de lessen van Muziek aan de Basis. Plaats, datum en aanvangstijden kan je ook terugvinden op de site.

Zou je direct een instrument willen leren bespelen kijk dan op onze site bij ‘docenten’ wie, waar les geeft en bezoek in oktober een van de lessen. Dan kan jezelf kennismaken met het instrument en onze docenten.

Heb je nog vragen? Via info@muziekschoolharenkarspel.nl (mailto:info@muziekschoolharenkarspel.nl) kom je in contact met onze coördinator Lex Mens. Hij heeft een antwoord voor je!

We hopen je snel een keer te zien tijdens onze muzieklessen!