Wandelen door en uit de kerk

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Op zaterdag 11 oktober om 19.00 uur is er een gezinsviering over Maria. Zij staat in de maand oktober centraal. Er zijn in en ook buiten de kerk verschillende beelden van Maria te vinden. Die gaan we tijdens de viering opzoeken. Het thema is dan ook: Eén beeld van Maria????

We hebben de Eerste Communicantjes van 2014 gevraagd hun medewerking te verlenen, wij hopen dat velen van hen de viering zullen bezoeken. Het zou dan leuk zijn als ze hun rozenkrans (gekregen van de Stichting Vrienden van Joseph) mee willen nemen.
Helaas kunnen we geen beroep doen op het Jeugdkoor, door te weinig leden hebben we dit koor tijdelijk moeten stopzetten. We zoeken naar mogelijkheden om dit weer opnieuw te starten.