RODE KRUIS BAZAAR TUITJENHORN

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

“Als ik brei, doe ik iets nuttigs en het is gezellig om het samen te doen”

Vele ouderen kunnen ontzettend mooi handwerken en wat is er mooier dat je met je hobby vele mensen blij kunt maken. Veel mensen in Tuitjenhorn handwerken bij het Rode Kruis iedere dinsdagmiddag van 14 tot 16 uur. Graag willen ze hun werk laten zien en verkopen zodat ze hun hobby kunnen blijven uitoefenen!!

Vandaar dit jaar weer een supergezellige bazaar:

In het Sint Jozefpark in Tuitjenhorn vindt op 1 en 2 november weer de jaarlijkse bazaar plaats ten behoeve van het Rode Kruis. Zoals altijd hebben de o.a. de bewoners van het Sint Jozefpark hun uiterste best gedaan en dat resulteert in mooie handwerkproducten, gebreide sokken, knuffels, schorten, slabbetjes, gehaakte dekens, truien, babysokjes en dit allemaal voor hele schappelijke prijzen.
En ook de zelfgemaakte kaarten zijn enorm populair, 6 kaarten voor €5,-. De kans om alvast voordelig inkopen te doen voor dure decembermaand! Verder zijn natuurlijk weer de bekende spellen aanwezig zoals sjoelen, vlotbruggen en allerlei “raadspelletjes”. En wat zouden we zijn zonder het Rad van Fortuin? Heel veel prijzen vinden hun weg naar nieuwe eigenaren. En ook weer aanwezig: de grote verloting.

Dus komt allemaal deze gezellige middagen bezoeken. De opbrengst van deze dagen worden o.a. weer gebruikt om nieuwe handwerkmaterialen aan te schaffen, zodat er volgend jaar weer een gezellige bazaar kan plaatsvinden.

U bent van harte welkom op:
Zaterdag 1 november 2014 van 14.00 tot 16.30 uur.
Zondag 2 november 2014 van 14.00 tot 16.00 uur.

RODE KRUIS BAZAAR  TUITJENHORN RODE KRUIS BAZAAR TUITJENHORN