Intocht Sinterklaas

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Op zaterdag 22 november zal Sinterklaas met zijn pieten een bezoek brengen aan Tuitjenhorn. Om 13.00 uur komt de Sint aan bij de speeltuin op de hoek van de Kuileweid en de Watering. Daar zal de Sint onthaald worden met muziek van de fanfare Hildegardes.
De rijtoer door het dorp gaat via de Kuileweid, de Posten, ’t Skuitje, Zwanebloem, Rietkraag, Pastoors Meijndersstraat en de Dorpsstraat naar het dorpshuis Ahoj.
Bij het dorpshuis Ahoj wordt de Sint om 13.45 uur door de wethouder welkom geheten. Aansluitend is er Pietendisco! voor de kinderen t/m groep 5. Natuurlijk mag ook elk kind de Sint een handje geven.
De kinderen uit de groepen 5 t/m 8 kunnen om ongeveer 14.00 uur in café De Ruif een film kijken.

Woont u op de route? Hang dan uw vlag buiten!
Wilt u zo vriendelijk zijn om de weg autovrij te maken voor de Sint?
Alvast bedankt.

Kleurwedstrijd
Ook dit jaar is er weer een kleurwedstrijd waarmee mooie prijzen gewonnen kunnen worden, dus doe mee!
Je kleurplaat kun je ophalen bij keurslagerij ’t hof van Blankendaal of DA drogisterij Leguit. De wedstrijd gaat 15 november van start en de prijzen worden beschikbaar gesteld door winkeliersvereniging Harenkarspel en DA drogisterij Leguit.
De kleurplaat kan alleen ingeleverd worden bij DA drogisterij Leguit. Prijswinnaars krijgen bericht.

Sint Nicolaas Comité Tuitjenhorn