Weekbericht

De wereld verandert en wij veranderen mee. Enkele jaren geleden werd elke maandagochtend nog een papieren versie van het weekbericht aan alle ouders meegegeven naar huis. Alles wat van belang was te weten voor ouders stond daar in. Het was de spil in de berichtgeving. Dit jaar zien we een toenemend gebruik van digiduif en website en afnemende berichtgeving in het weekbericht. Vorige week bijvoorbeeld nul berichten…, louter buitenschoolse berichten.
Begin 2015 hebben wij een studiemoment waarin we alle beschikbare digitale middelen die wij in school hebben, tegen het licht gaan houden en kijken hoe we een en ander kunnen gaan koppelen en moderniseren. Dan zal ook gekeken worden in hoeverre het weekbericht in de huidige vorm nog bestaansrecht heeft.