Maandag 24 november komt Coole Piet naar de St. Barbaraschool!

Tussen 11 en 12 uur voor alle groepen

Twan (groep 1-2C) en Mirte (groep 1-2A) Stroet hebben meegedaan met een gedichtenwedstrijd bij Radio NL en dit gewonnen. De prijs is een optreden van Coole Piet op jouw basisschool. En dat is de St. Barbaraschool. Natuurlijk werken we hieraan mee, want zoiets komt niet iedere dag voor.

In overleg met Radio NL komt Coole Piet maandag 24 november tussen 11 en 12 uur voor alle groepen. We maken hiervoor gebruik van Sportzaal de Groet. Hier is helaas geen ruimte voor ouders.

Tijdens het optreden worden er live radio-opnames gemaakt voor Radio NL.

Hoewel het optreden tot 12 uur duurt, willen wij ’s middags toch gewoon om 13.00 uur weer beginnen. Mocht dit voor u wegens afstand tot de school niet lukken, neemt u dan contact op met de leerkracht van uw kind.

Wij hopen dat het een gezellig uurtje wordt en dat de kinderen zullen genieten.

Met vriendelijke groet,
Team St. Barbaraschool
Maandag 24 november komt Coole Piet naar de St. Barbaraschool! Maandag 24 november komt Coole Piet naar de St. Barbaraschool!