Nieuws van Seven Eleven

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.
Programma van de knutselclub:
28 november: Sinterklaas feest zonder sinterklaas maar met zwarte Pieten!!! Geef je op voor woensdag 26 november via de facebookpagina of op de club zelf bij Lydia of Jeanette. Kosten zijn € 2.50 voor leden en € 3.- voor niet leden.
5 december: Club gesloten
12 december: Kerstboom knutselen

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.
Programma van de avondclub:
28 november: Airtapo (spellenavond)
5 december: Club gesloten
12 december: Schaatsen (hou de facebookpagina in de gaten voor de kosten! Opgave voor 10 december bij Rinus.

Wil je meer informatie, dan kan je bellen naar Rinus; via 0226-393525 (na 18.30 uur) mailen naar seveneleven@quicknet.nl of kijken op https://www.facebook.com/seveneleven711seveneleven
Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, aanmeldingen voor buitenactiviteiten via de mail seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl) Je kan hier ook je mailadres doorgeven als je graag het programma toegestuurd wilt hebben.
Ons adres: Hoge Akker, Dorpsstraat 35, Tuitjenhorn
Email: seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)