Nieuws van de Schaatsvereniging S.I.S.

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Omdat we nog enkele plekken over hebben voor de jeugd schaats lessen en de opgave is verlengd tot donderdag 28-11, bij deze nogmaals een oproep.
Schaatstrainingsgroep S.I.S organiseert onder auspiciën van de K.N.S.B. jeugd schaats lessen voor de basisschoolkinderen van 7 t/m 12 jaar
De lessen vinden plaats op de zaterdag morgen van 09.00 uur tot 10.00 uur op ijsbaan de Meent te Alkmaar en wel van 27 december 2014 t/m 14 maart 2015.
De kosten bedragen 46,00 EUR per kind, inclusief toegang tot de baan, instructiemateriaal, examen en K.N.S.B. kosten. Vervoer geschied op eigen gelegenheid.
Uw inschrijving dient voor 28 november te worden gemaild naar Wil Overbeek: overbeek@quicknet.nl (mailto:overbeek@quicknet.nl)
onder vermelding van: Naam van uw kind, adres, geboortedatum en een telefoonnummer.