Aankomst Sinterklaas op school

Weekbericht

Omdat het handig is voor school en ouders om te weten of en wanneer de Sint nu precies op school komt, is er contact gezocht met Sinterklaas. Wij hebben daarom nog even met de Sint gebeld en die heeft, ondanks grote drukte, gemeld dat hij alle kinderen en ouders vrijdag 5 december om 08.25 uur heel graag wil ontmoeten op het plein. In de ochtenduren bezoekt hij de groepen 1 t/m 4. ’s Middags sluit hij het bezoek af met de groepen 5 en 6. Vervolgens hebben om 14.00 de groepen 6-7-8 nog een Sinterklaasgroepenpresentatie in de speelzaal. Wij wensen de kinderen, de Sint en zijn Pieten een prachtig feest toe. We hebben er Sint in!
Aankomst Sinterklaas op school op vrijdagochtend 5 december Aankomst Sinterklaas op school op vrijdagochtend 5 december