JET organiseert dropping/speurtocht voor kinderen uit groep 3 t/m 8

vrijdag 13 februari 2015

Vanaf vandaag kan je je opgeven voor de dropping/speurtocht die de JET op vrijdag 13 februari 2015 zal organiseren voor de kinderen uit groep 3 t/m 8. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen verwachten we rond 18.00 uur te starten met de kleinsten (het duurt ongeveer 1 uur). Verwachte binnenkomst van de laatste groep zal rond 22.30 uur zijn. Verdere details zullen we mailen zodra wij onze planning gereed hebben.

In groepjes, onder begeleiding, zullen de kinderen ergens rondom Tuitjenhorn gedropt worden en onderweg allerlei opdrachten uitvoeren/verrassingen tegenkomen. We zullen de spanning aanpassen aan de leeftijd. Twijfel niet maar geef ze nu op, samen met klasgenootjes, buurjongens en meiden. Het wordt superleuk!!

Hoe kan je je opgeven?
Schrijf op een envelop de naam van uw kind(eren), de leeftijd van uw kind(eren), email adres en in welke groep uw kind(eren) zit(ten). De envelop, voorzien van het geld per kind, dient u in te leveren in de brievenbus bij Monique Karsten, Watering 5.
De kosten voor deelname bedragen € 2,00 per kind. De activiteit zal alleen doorgaan als het weer het toelaat.

Ouders gezocht
Daarnaast hebben we ook veel ouders nodig om er een supergave avond van te maken. U kunt zich als ouder via de mail aanmelden. Zegt het voort, zegt het voort. Tot vrijdag de 13e februari, tot JET!

Anita Masteling (moeder van Joyce, Sven en Femke)
Rob Gaal (vader van Amber en Matthijs)
Rick Breeuwer (vader van Ychenne, Kyan en Joany-Linn)
Monique Karsten (moeder van Floor, Joep en Pim Groenland)