Held van Alkmaar en de St. Barbaraschool

Weekbericht

Afgelopen vrijdag is juf Lisanne uitgeroepen tot Held van Alkmaar. Ieder jaar worden in de gemeente Alkmaar vrijwilligers uitgeroepen tot held, vanwege het vele werk dat zij doen voor hun organisatie. Juf Lisanne doet naast haar werk op school, heel veel voor gymvereniging Saturna. Zij geeft les aan diverse groepen, is ieder jaar te vinden bij het turnkamp en regelt vele zaken en activiteiten bij de vereniging. Juf Lisanne ontving uit handen van de wethouder een speciale Helden-medaille en een certificaat, waarin vermeld staat waarom zij een Held is.
Ook wij op de St. Barbaraschool vinden juf een held. Zij is een held van een juf en een held van een collega. Daarnaast zorgt juf Lisanne ervoor dat de gymlessen leuk en leerzaam blijven, want zij heeft voor onze school een speciaal gymlesprogramma geschreven.
Juf, van harte gefeliciteerd.