NIEUWS VAN SEVEN ELEVEN

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.

Programma van de knutselclub:
23 januari: Vogelverwenhuisje maken
30 januari: Vis maken van een cd (voor de oudere kinderen zal dit een andere variant van een vis worden)
6 februari: Dat verdient een boeket
13 februari: Ik zie een luchtballon
20 februari: luchtballon afmaken
27 februari: voorjaarsvakantie

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.

Programma van de avondclub:

23 januari: Winterboswandeling. Kosten: € 1.- voor leden en € 1.50 voor niet leden. Geef je voor woensdag 21 januari op bij Rinus of via de facebookpagina!
30 januari: Airtapomonida (Spellenavond)
6 februari: Wii toernooi
13 februari:  Crea 10+ (een creatieve avond. Hou de facebook pagina in de gaten voor wat er gemaakt wordt en wat de kosten voor deze avond zullen zijn)
20 februari: Airtapomonida
27 februari: Gesloten

Wil je meer informatie, dan kan je bellen naar  Rinus; via 0226-393525 (na 18.30 uur) mailen naar seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)   of kijken op https://www.facebook.com/seveneleven711seveneleven

Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, aanmeldingen voor buitenactiviteiten via de mail seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl) Je kan hier ook je mailadres doorgeven als je graag het programma toegestuurd wilt hebben.
Ons adres: Hoge Akker, Dorpsstraat 35,  Tuitjenhorn
Email: seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)