OPEN DAG-INSCHRIJFDAG! vrijdag 13 februari 2015

Het team en de kinderen nodigen u uit

Open dag – inschrijfochtend

Op vrijdag 13 februari is weer onze jaarlijkse inschrijfochtend. Het is voor ons prettig te weten op hoeveel nieuwe inschrijvingen wij kunnen rekenen in het nieuwe schooljaar. Hierop bepalen wij namelijk het aantal groepen dat wij kunnen formeren.

Dus, heeft u zelf een kind dat nog dit schooljaar, dan wel volgend schooljaar 4 jaar wordt, of kent u iemand, 13 februari van 8.30 tot 12.00 uur staan de kinderen van groep 8 klaar voor de rondleiding en de schoolleiding voor eventuele vragen.

=======================

Op vrijdag 13 februari 2015 zetten wij de schooldeuren open tussen 8.30 uur – 12.00 uur. Wandel binnen wanneer u wilt.

U kunt dan een kijkje nemen in de groepen van onze school. De kinderen van de groepen 8 gidsen u door ons prachtige nieuwe gebouw. Zij laten u hun school in vol bedrijf zien en vertellen het een en ander over ons onderwijs.

Wij zitten met koffie en thee klaar, beantwoorden uw vragen en overhandigen desgewenst een inschrijvingsformulier.

Wilt u op een ánder moment kennis maken met de school en/of inschrijven, dan kunt u van maandag t/m donderdag  contact opnemen met dhr. Harry Weijers, directeur. ( 0226 391778)

=================

Opendag-inschrijfdag bij de Sint Barbaraschool in Tuitjenhorn Opendag-inschrijfdag bij de Sint Barbaraschool in Tuitjenhorn