Nieuws van seven eleven

Buitenschoolse activiteiten

Bij dit programma zijn 2 activiteiten die een andere entree hebben dan de standaard € 0.50 voor leden en € 1.- voor niet leden. De andere entree prijs staat vermeld bij de activiteit.

De knutselclub is elke vrijdag van 15.30 – 16.30 uur m.u.v de schoolvakanties.

Programma van de knutselclub:

20 februari: de luchtballon is al af! Het is een verrassing wat we gaan maken!

27 februari: voorjaarsvakantie

6 maart: Schaapjes maken

13 maart: Gevulde eieren (Deze activiteit kost € 3.- voor leden en € 3.50 voor niet leden! ) I.v.m. het bestellen van materialen willen we graag voor 6 maart weten wie hieraan mee willen doen! Geef je op via de Seven  Eleven mail of bij Lydia en Jeanette

20 maart: pompon haas of kuiken maken. En voor degene die vorige week begonnen zijn met het gevulde ei het ei afmaken.

De avondclub van Seven Eleven is elke vrijdag van 19.30 – 22.30 uur.

Programma van de avondclub:

20 februari: Airtapomonida (spellenavond)

27 februari: Gesloten

6 maart: Biljarttoernooi

13 maart: Bios night

20 maart: Lasergame. Opgave vooraf via facebook, Seven Eleven mail of bij Rinus. (Kosten voor leden € 12.50 voor niet leden  € 13.-)

Wil je meer informatie, dan kan je bellen naar  Rinus; via 0226-393525 (na 18.30 uur) mailen naar seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl) of kijken op |https://www.facebook.com/seveneleven711seveneleven|ext]

Wij ontvangen graag alle reacties, opmerkingen, aanmeldingen voor buitenactiviteiten via de mail seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)  Je kan hier ook je mailadres doorgeven als je graag het programma toegestuurd wilt hebben.

Ons adres: Hoge Akker, Dorpsstraat 35, Tuitjenhorn

Email: seveneleven@quicknet.nl (mailto:seveneleven@quicknet.nl)