Ensembledag voor iedereen. Muziekschool Valkkoog

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Welkom aan iedereen om op zondag 15 maart te komen luisteren naar de leerlingen van Muziekschool Valkkoog.

Samen muziek maken is leuker en dat zullen we horen op zondagmiddag 15 maart

in ’t Centrum in Stroet van 13.00 – 15.30 uur.

Kleine en grote muzikanten zullen samen spelen op kleine en grote instrumenten: op dwarsfluit, viool, met zijn tweeën op één piano, op een heel grote blokfluit en op kleine sopraanblokfluiten. Er komen saxofoons en bugels en op deze middag horen we ook leerlingen van de zangdocent.

Het is duidelijk dat samenspel bij Muziekschool Valkkoog hoog in het vaandel staat. Muziekschool Valkkoog is een collectief van bevoegde en ervaren muziekdocenten. Er wordt op verschillende locaties in de voormalige gemeente Harenkarspel lesgegeven. Wij streven ernaar een zo compleet mogelijk lespakket aan te bieden variërend van de eerste stappen bij de blokfluit-oriëntatie tot en met een breed scala aan instrumentale en zanglessen, cursussen en  mogelijkheden voor samenspel.

muziekschoolvalkkoog.nl (http://www.muziekschoolvalkkoog.nl)

Ensembledag: zondag 15 maart 2015