Kaboutervoetbal

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Mini-pupillenvoetbal blijft populair, ook bij hollandia t doen we er alles aan om het mini-pupillen voetbal te laten groeien. Daarom organiseert hollandia t woensdagmiddag 15 april, van 16.45 -18.15 uur een speciale vriendjes en vriendinnenmiddag! Dus ben je 5, 6 of 7 jaar en heb jij zin om een uurtje te komen voetballen, schrijf je dan in.

Op deze vriendjes en vriendinnenmiddag zullen er leuke en leerzame voetbalactiviteiten georganiseerd worden. In samenwerking met de knvb. Het zal plaatsvinden op het complex van hollandia t aan de sportlaan 2 te tuitjenhorn. Neem gerust papa/mama, opa/oma mee en laat zien wat je kunt.

Lijkt het je wat? Schrijf je dan nu in! Voor alle kaboutervriendjes en vriendinnetjes. Stuur een mailtje naar: r.mets@quicknet.nl of p.masteling@hetnet.nl

Vermeld daarin je naam, leeftijd en het e-mail adres waarop je informatie wilt ontvangen.

Vv hollandia t hoopt je snel te zien.