BSO

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Stichting Kinderopvang Harenkarspel draagt zorg voor Kinderopvang in de deelgemeenten Tuitjenhorn en Warmenhuizen van de gemeente Schagen.

In Tuitjenhorn (Oostwal 4) worden bij kinderdagverblijf Snoopy 0-4 jarige kinderen opgevangen.

In het pand de Hoge Akker worden bij de BSO 4-12/13 jarige kinderen opgevangen.

Welke producten kunt u afnemen bij de BSO:

Voor Schoolse Opvang

Na Schoolse Opvang

Bij de Na Schoolse Opvang kunt u kiezen of u het hele jaar opvang af wilt nemen of alleen de schoolweken of alleen de vakantie weken.

Plaatsing is altijd afhankelijk van het feit of er nog plaats is op de dag die voor u wenselijk is.

Bel of mail ons gerust indien u een vraag heeft.

Carla Nuij ( coördinator BSO) cnuij@kinderopvangharenkarspel.nl (mailto:cnuij@kinderopvangharenkarspel.nl)

Tel.nr.: 0226-393970 ( Carla Nuij of Ienke de Koning)

Op onze site kunt u ook heel wat informatie over onze organisatie lezen : www.kinderopvangharenkarspel.nl (http://www.kinderopvangharenkarspel.nl)