Schoolvoetbaltoernooi Schagen

Buitenschoolse keuzes voor kinderen

Afgelopen woensdag was de eerste dag van het schoolvoetbaltoernooi in Schagen. Van de Sint Barbaraschool deden er deze dag een jongensteam en een meidenteam mee. Het was een gezellige en drukke middag voor de kinderen. De jongens zijn helaas niet door naar de finale. De meiden hebben een wedstrijd gelijk gespeeld (1-1) en twee wedstrijden gewonnen (0-3 en 0-8) en zijn wel door naar de finale op vrijdag 5 juni. Heel goed gedaan meiden! Kijk voor meer informatie, de uitslagen en de indeling van de wedstrijden op www.schoolvoetbalschagen.nl.

A.s. woensdag speelt er nog een jongensteam van de Sint Barbaraschool mee. Hopelijk gaat dit team ook nog door naar de finales op vrijdag a.s. Heel veel succes allemaal!