Wij zoeken nog wat hulp

Weekbericht

Hoewel al vele ouders zich hebben opgegeven! Hier zijn we erg blij mee, want we kunnen uw hulp goed gebruiken.

Mogelijk wordt u door de leerkracht van uw kind(eren) nog benaderd om te helpen bij het knutselen op dinsdag of de onderbouwsportdag op woensdag.

Als organisatiecomité zoeken we nog een sterk iemand om op 2 september tussen 3 en 5 mee te rijden naar Haarlem om sportdagmaterialen op te halen en nog zo’n zelfde persoon om op 3 september tussen 3 en 5 dit weer terug te brengen.

Ook zijn we nog op zoek naar fotografen, die op maandag tot 10.30 de viering en het boomplanten wil vastleggen, op dinsdag iets van de cultuurdag en het optreden, woensdag iets van de sportdag en vrijdag het ontbijt wil kieken. U kunt zich aanmelden bij mariose.huits@sintbarbaraschool.nl (mailto:mariose.huits@sintbarbaraschool.nl)

De hulpouders voor de sportdag in de onderbouw krijgen op woensdag 26 augustus om 12.15 uur een instructiemomentje i.v.m. de vele nieuwe en bijzondere onderdelen die deze speciale sportochtend kent.