Stukje van de verkeersouders

ingevoerd op 24-08-2015

Het nieuwe schooljaar is weer begonnen en we willen allemaal dat onze kinderen veilig op en neer naar school kunnen. Daarom zijn er in de loop van de jaren een aantal regels ontstaan voor een betere verkeerssituatie rondom de St Barbaraschool.

- De kinderen van de onderbouw mogen via de voor- en achterkant naar school

- De kinderen van de bovenbouw, die op de fiets naar school gaan, mogen alleen via de achterkant (Bogtmanweg) naar school.
- Kinderen van de bovenbouw die lopend naar school gaan, mogen wel via de voorkant

(Dorpsstraat) naar school (zonder fiets, dus niet lopend met de fiets aan de hand, dit geldt ook voor de ouders/verzorgers)
- Bij de parkeerplaats de Groet is een Kiss&Ride strook, deze loopt over de gehele stoep tot en met het grasveld. Verzoek is dan ook om daar geen auto’s op de stoep en het grasveld te parkeren.
- Parkeren zoveel mogelijk op de parkeerplaats in de parkeervakken bij de Groet. Dus niet op de stoep/grasveld bij de KISS & Ride strook en op het stukje stoep aan de kleedkamer ingang van de sportzaal de Groet.
- Ouders/verzorgers wilt u uw fiets voor of achter de school neerzetten en niet meenemen naar de deur.

Samen moeten we zorgen voor een veilige verkeerssituatie rondom de St Barbaraschool.
De verkeersouders

De scholen zijn weer begonnen De scholen zijn weer begonnen