Informatie Feestweek: 75 jaar Sint Barbaraschool

Feestweek van 31 augustus t/m 4 september

Beste ouders,

De feestweek is in aankomst en in de bijlage bij deze mail kunt u per dag de informatie lezen die voor u belangrijk is. Wat moet er mee naar school, hoe laat is wat ed. We gebruiken gewoon de schooltijden en ook op donderdag moeten we gewoon naar school. Wij hebben er heel veel zin in en als er nog vragen zijn, dan ben ik a.s. vrijdag aanwezig om deze te beantwoorden.

Dinsdag cultuurdag

Triade verzorgt deze dag workshops in alle groepen. ’s Middags worden de dansen aan alle kinderen van de school gepresenteerd in gymzaal De Groet. Helaas kunt u daar als ouders niet bij zijn. Het lijkt ons erg leuk als alle kinderen van de diverse groepen gekleed zijn volgens onderstaand schema. Hopelijk lukt het een ieder om op dinsdagmiddag (de ochtend mag natuurlijk ook al!) in de kleur van de groep naar school te komen.

Overzicht van de diverse dansen per groep:

1/2a - Verjaardag - Wit met rood

1/2b - Oogstfeest - Groen

1/2C - Chinees - Nieuwjaar Geel

1/2D - Verjaardag - Oranje

3a - Braziliaans carnaval - Felle kleuren

3b - Dierendag - Bruin

4a - Suikerfeest - Groen

4b - Midzomerfeest - Geel

5a - Halloween - Zwart/oranje

5/6b - Lentefeest - Groen en wit

6a - Carnaval - Felle kleuren

7a - Kermis - Wit en blauw

7/8b - Voetbalfeest - Wit/oranje

8a - Liefde - Wit met rood

Woensdag sportdag

We verwachten alle kinderen in makkelijk zittende kleding, liefst sportkleding op school. Wilt u gewoon fruit en drinken meegeven deze dag? Dit wordt tijdens een korte pauze lekker opgedronken en opgegeten.

Donderdag logeernacht

Hiervoor moet je je bij de leerkracht opgegeven hebben en is echt alleen bedoeld voor degene die blijven logeren! In verband met de organisatie sluit de inschrijving a.s vrijdag 28 augustus.

Vanaf 18.30 u zijn de kinderen welkom met hun logeerspullen en zaklamp (voor de bovenbouw). In de benedengang logeren de kinderen van groep 1 t/m 3 in de lokalen van de groepen 3 en groep 1-2C. In de bovengang logeert iedere groep in het eigen lokaal.

Vanaf 19.00 u organiseren we een bonte avond en filmavond. Daarna gaan de kleintjes (en wie wil) naar bed. Als kinderen al eerder willen gaan slapen, dan mag dat uiteraard. Voor de oudere kinderen is er een nachtspel, waarna ook zij naar bed gaan. Tijdens de nacht zijn er steeds twee leerkrachten die als nachtwacht fungeren. We vragen u de kinderen geen telefoon, tablets of andere devices mee te geven.

Vrijdag ontbijt

Wilt u uw kind(eren) bord, beker en bestek meegeven voor het ontbijt. Voor de groep 1-2 en 3 is dit NIET nodig. Voor de kinderen die blijven logeren graag op donderdag al mee geven, want zoveel extra bordjes hebben we niet. We zorgen voor de logeerkinderen wel voor fruit en drinken op de vrijdagochtend.

VRIJDAG MIDDAG ZIJN ALLE KINDEREN VRIJ!

Met vriendelijke groet, namens het team,
Mariosé Huits, waarnemend directeur

Sint Barbaraschool 75 jaar -  oude school Sint Barbaraschool 75 jaar - oude school
Sint Barbaraschool 75 jaar -  Nieuwe School Sint Barbaraschool 75 jaar - Nieuwe School