WAT EEN FEEST!

ingevoerd op 01-09-2015

De feestweek is fantastisch begonnen!

Een mooi versierde kerk vol vrolijke gezichten en muziek van fanfare Hildegardis zorgden voor een gezellige viering, waarin Feest centraal stond. Iedere klas verzorgde iets wat aan de feestvreugde kon bijdragen en de fanfare zorgde voor de vrolijke noot.

Wat fijn dat zij hierbij aanwezig wilden en konden zijn.

Daarna gingen we achter de fanfare aan naar het schoolplein en dat leverde een muzikale optocht op. Na de koffie en de limonade met wat lekkers was het tijd voor het planten van de herinneringsboom door drie generaties Blokdijk (oma Blokdijk, juf Annemiek en Iris uit groep 7).

Alle drie hebben zij op de St. Barbaraschool gezeten of zitten zij er nog op. Met een paar ferme scheppen aarde stond de boom voorlopig vast. In de winter gaat de boom tijdelijk naar een warme plek, om in maart met een herinneringsplaquette weer teruggeplaatst te worden.

’s Middags zijn alle kinderen heel druk bezig geweest met het maken van portretten, deze worden gebruikt voor het klassenwerkstuk en het schoolwerkstuk, dat over enkele weken onthult zal worden. Hierop moeten we dus nog even wachten.

Morgen staat de dans centraal en woensdag de sport. Voor alle kinderen die zich hebben opgegeven is donderdagavond het logeren aan de beurt en vrijdag is er het ontbijt voor iedereen.

Vrijdagmiddag zijn alle kinderen vrij!

Wij bedanken nu alvast alle ouders en andere mensen die deze feestweek helpen of op een andere manier bijdragen aan dit feest. Zonder al die hulp kunnen wij dit niet organiseren. Dank!

Foto’s kunt u in de loop van de week op de website zien.

Feestweek 75 jaar Sint Barbaraschool - Drie generaties Blokdijk Feestweek 75 jaar Sint Barbaraschool - Drie generaties Blokdijk